Verzendkosten binnen Nederland

De verzendkosten zijn altijd €4,99 met Track&Trace. Behalven als het pakket door de brievenbus past. Dan zijn de verzendkosten €3,95.
Boven de 30,- euro betaald u geen verzendkosten.

 

Levertijd

Na betaling kunt u doorgaans uw pakketje met 2/3 dagen verwachten. Elke maandag en donderdag gaat de post weg, indien mogelijk vaker. Heeft u een product besteld wat op bestelling gemaakt word dan zijn de levertijden langer. Deze zijn echter nooit langer dan 2 weken. Heeft u een product besteld samen met een product dat op bestelling word gemaakt, zullen de artikelen samen verzonden worden.

Postnl en DHL
De aflevering gebeurd door Postnl of DHL. Met track en trace, dit dient als verzendbewijs en gebeurd met een aflever bevestiging.


Retour
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Kim@bjimo.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”


Klacht
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Kim@bjimo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.